/ Allmänt /

random snapshots från senast (i ingen ordning alls)

work from home

Haha är det bara jag?!....

Sånt jag jobbar med 

Två idioter konverserar :))))))))

Fredagsblommor, försöker köpa blommor inför varje helg för det är så härligt att ha färska blommor hemma. Jeppe tycker att det är såå onödigt "de dör ju direkt".

#fitspo

Jag när jag åker en miljon mil i tåg :)

Min familj. Jag är såå tredje hjulet! Jeppe älskar Hollie mer än vad han älskar mig och Hollie älskar honom mer än vad hon älskar mig.

Varje dag :))))))

När Ebbi är på shoppingtur och behöver hjälp :))))))) 

HAHA jag red på den, i 27 sek sen flög jag av.


Älskar att vara på fina ställen nåt så jävulskt.

Partner in crime<3

Kaffe och nya skor som gett mig skavsår på cirka sju ställen.

Öl och fredagsblommor. Kan tipsa om dessa för de levde i nästan två veckor, ekonomiskt.