/ Allmänt /

Hur är jag?

Vid matbordet? Eh typ ganska vanlig tror jag?

På nattklubben? Den som inte dansar när jag är för nykter.

På stranden? I Sverige - solgud. Utomlands - fisk.

På efterfest? Går sällan på efterfest, vill gärna käka nåt fett och sen gå hem och sussa.

I klädbutiker? Den som oftast inte testar utan bara köper. Köper sällan från rundsnurror och är bra på att leta på gömda ställen hehe.

Hemma hos andra? Ganska väluppfostrad tror jag? Hjälper till med maten osv hehe.

I sängen? Hur jag sover då eller? Haha. Alltid på mage och somnar efter ca 1,5 min.

På flygplanet? Livrädd :)))))))

Hemma en chill dag? Väldigt chill, äter alltid en god frukost, gärna framför Nyhetsmorgon, går alltid en promenad och försöker städa undan lite hemma.

I ett förhållande? Haha denna borde Jeppe få svara på, ska smsa honom och se vad han svarar.

Haha, rastlös och energisk. Jag verkar galen??

På morgonen/kvällen? Morgonen - trött som in i helvete, alltid stressad pga sovit för länge. Kvällen - också trött :))))) Lägger mig alltid tidigt och somnar efter 10 min in i en fim.