/ Allmänt /

svar

Vad kommer du satsa på för kläder i höst:)? päls och stövlar/boots :)))

kan du inte visa ditt smink, det som du använder till vardags! sen vart ditt rosa läppstift kommer från!!
yes box det kan jag göra nån dag, jag vet inte vilket läppstift du menar eftersom jag aldrig använder rosa läppstift, jag hade ett förra sommaren från isadora om det är det du menar :)

och vars tröjan och linnet från inlägget före kommer ifrån!:) tröjan är från vero moda, toppen under är från indiska.

Vilka är dina bästa skönhetstips?
oj jag är skitdålig på sånt men jag brukar försöka att alltid sova 8 h per natt, annars blir jag ett vrak.

Favoritplagg nu i höst? päls!

Bästa modetipset? Nåt som du klär på dig då du har ingen inspiration? Vilken bero moda ska du börja jobba på? modetips har jag ingen aning om, jag är väldigt dålig på sånt. när jag har noll inspo sätter jag på mig svarta jeans och en baströja. jag ska börja jobba på vero moda umeå city :))

Kommer du att flytta helt nu eller kommer du tillbaka?:) Blir du kavar som chef på vero här i skellefteå? Vad gör du med din lägga? nej jag kommer inte flytta helt, nej det kommer jag inte, jag ska bli butikschef i umeå. min lägenhet här kommer jag ha kvar :)

Hej! Alltså din väggtext som du har är så himla snygg och jag har funderat på att göra en sån faktiskt men visste inte riktigt hur jag skulle göra den, om man ska måla på väggen eller klistra dit typ bokstäver elr nåt, sen såg jag här på din blogg att du hade precis en sån som jag vill ja så jag tänkte bara fråga hur du gjorde den? tack så mycket :) det är inte jag som satt upp den men man klistrar på den, man målar inte.

Bästa basplaggen enligt dig? :) svarta jeans!

Hur fick du jobbet i Umeå? Kommer du flytta till Umeå nu eller ha kvar din lägenhet här i Skellefteå? Vem kommer ta över din tjänst på Vero här i stan? Vad säger din pojkvän om att du fått jobbet i Umeå? Kommer du tjäna bättre nu när du byter jobb? jag hade bara ett vikariat som butikschef i butiken här i stan och hon kommer tillbaks från sin mammaledighet nu, min distriktschef erbjöd mig då jobbet i umeå. jag kommer hyra ett rum i umeå och sova där de nätter jag jobbar mycket men ha kvar min lägenhet här och vara hemma på mina lediga dagar. han tycker såklart att det kommer bli jobbigt att jag ska vara borta mycket men är samtidigt glad för min skull och stöttar mig till tusen. vad jag tjänar och om jag kommer tjäna bättre i umeå skriver jag inte om på bloggen.

Vad fick dig att börja jobba i Umeå istället? (något måste det vara som lockar - för visst kommer du att pendla?) :) mitt vik här gick helt enkelt ut och jag blev erbjuden att ta umeå butiken istället :)

Vad ska du jobba med/som i Umeå? Hur blev du butikschef?:) jag ska jobba som butikschef i den nyöppnade vero moda butiken mitt i stan. jag började som extra och kämpade mig upp :)

Vilka appar använder du när du redigerar dina bilder? Typ med hjärtan och solfläckar osv? :) jag använder pix och picfx

vad har du för planer framöver, nytt jobb, vars ska du flytta? :) jag ska inte riktigt flytta, men jag ska jobba i butiken i umeå och bo där några nätter i veckan.

vem tycker du om att umgås med? vem har du roligast med? är du ofta med dina tjejkompisar? vad tycker dom om att du alltid är med jesper? vad ska du göra efter jul? jag tycker om att umgås med mina tjejer, jag har väldigt roligt med emmeli, nej jag är inte lika ofta med mina tjejkompisar nu som innan jag träffade jesper, dom är nog lite sura för att jag jämt är med jesper men tror att dom börjat vänja sig (älskar er!!! ♥), efter jul vet man aldrig vad som händer

va vill du bli "när du blir stor?" Plugga till osv iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingen aning, jag önskade jag visste men jag har faktiskt ingen jävla aning tyvärr

Hur går det med kattköpet? <3 :) haha det går dåligt, jesper vill hellre ha en hund.......................

Hej vad kommer du ha på dig till hösten 5 toppen?:) och hur lång är du? jätte bra blogg <3 1. päls 2. svarta jeans 3. stövlar/boots 4. vinrött 5. stickat. jag är 172 cm, tack så mycket <3

 

FRÅGA OM NI UNDRAR NÅGOT MER SÖTISAR :)))))))