/ Allmänt /

luleå



det här blev dagens inköp i luleå, imorrn är det jobb och nu sängen, GODNATT
#1 / / Amanda:

Hej! Har en fråga angående ett par svarta byxor som jag sett dig använda på vero en gång för längesedan, SKITsnygga! Undrar helt enkelt man kan hitta sånna? Dom var iaf helsvarta, thighta, utan fickor eller annat som jag kunde se, dom såg även mer "fina" ut i materialet. Någon susning på vilka det kan ha varit jag spanade på? Tacksam för svar och tack för en gullig blogg! :)

#2 / / hanna:

Jag vet vilka du menar, tyvärr är dom från Gina för typ tre år sen :((((

#3 / / Annika:

Hej!

Jag kan se på min statistik att du skrivit om min blogg. Även fast jag inte kan se inlägget, så vill jag bara säga tack. Det är jätteroligt att bloggen uppskattas, det gör det sååå mycket roligare att fortsätta med den.

Kram