/ Allmänt /

och sen undrar jag ba:

SER JAG UT SOM ETT UFO ELLER?

lisaka säger:

TA ETT KORT DET HÅLLER LÄNGRE


medhåll från min sida och imorrn är det fredag igen. veckorna går så galet fort och snart packar vi ner alla våra kläder i kartonger och lämnar skellefteå. och tror ni vi längtar? har aldrig längtat så mycket i hela mitt liv.

#1 / / Anonym:

Sthlm nästa? :)

#2 / / hanna:

svar: STHLM NÄSTA!

#3 / / Cristin:

Riktigt fin blogg du har! :)

Ska vi prenumerera på varandra på bloglovin? Om du vill det kan du lämna en kommentar hos mig och säga att du lagt till mig så lägger jag till dig direkt när jag ser kommentaren.

och förresten en sak till, om du vill får du gärna rösta på mig som ”månadens blogg” (står mer om det i min blogg,), jag länkar alla som har röstat på mig!

ha det super!