/ Allmänt /

sur.

idag har det varit en jättejättejättedålig dag. jag har varit sur. mamma har varit sur, alla har varit sura. och om det inte var för att mamma var sur, så skulle inte jag vara sur & tvärtom. därför borde alla vara glada, men icket. mamma försöker sig på en sluta röka process, vilket kan vara svaret till den GLADA stämningen. hoppas hon klarar det den här gången iaf, efter att ha försökt ungefär 1000 gånger, så tror jag det här är hennes personliga rekord, hela två dagar! BRA DÄR MAMMSEN=)

jag har förövrigt kommit på att alla människor borde vara glada och trevliga mot varandra! jag hatar tillexempel att komma in i en affär och se att expiditen är jättesur, det kan verlkligen få en på dåligt humör. jag hatar oxå arga människor som är otrevliga mot folk som jobbar i butiker. för ett tag sen gnistrade jag verkligen till; jag och frida hade varit och ätit middag på restaurang och skulle kila mot bilen, då vi får syn på en liten gullig tant som är ute och rastar sin lilla gulliga katt i koppel (HAHA?). jag skiner upp i ett stort leénde och säger: - HEJHEJ! tanten säger lika glatt tillbaks: - HEJ! vi fortsätter att gå mot bilen, för att skrapa isen från rutorna. då kommer tanten och säger: -Men gud så trevligt att ni ungdomar säger hej, man blir ju så glaad. Vi: - Hehe jooo (gud så snälla och fina och underbara vi är). Och tänk, bara för att jag sa hej till en liten tant så verkar jag ju ha förgyllt hela hennes jävla kväll. tack ska jag ha det gjorde jag bra.


till helgen blir det cider och vingel med lisa och jekkan MYS=)
tjinggggggg

image9
sommar, tack?
#1 / / Hanna:

Joda min är också från lindex, har bara tagit bort den där tofsen annars är den nog sig lik :)