/ Allmänt /

listaa

VAD HAR DU PÅ DIG: olika
ÄR DU AKTIV I SKOLAN: inte särskilt
VEM KÄNNER DIG BÄST: mamma kanske
VAD HAR DU GJORT DEN HÄR VECKAN: chillat massor
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: mja
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: te all day long
ÄR DU NYTTIG: hell no
NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG: whenever
VAD SKA DU GÖRA I SOMMAR: ha så jävla kul som jag aldrig haft förrut 
PROJEKT JUST NU: körkortshelvete
VAD BORDE DU GÖRA: ta tag i körkortsjäveln
VAD VILL DU GÖRA NU: åka utomlands
VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK NU: fergie
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB: jorå lika kul som vanligt
ÄR DU BLYG: ibland
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 06.00 det var jobbigt
VILKEN IDROTT SYSSLAR DU/HAR DU SYSSLAT MED? fotboll (!!!!!), ridning
VILKET DATORSPEL SPELADE DU SENAST? minns inte ens
VILKET DATORSPEL ÄR DITT FAVORITSPEL? men hallååååååå
VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV? nej
HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV? nej.
HAR NÅGON BERÄTTAT NÅGOT ROLIGT FÖR DIG IDAG: njaee.. typ icke det
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET? yes i do 
ÄR DU BISEXUELL? inte vad jag vet.
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? har väl hänt kanske
ÄR DU POLITISK? idag var jag det
BRUKAR DU SMINKA DEJ? haha jaaaaaa
ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? yesbox prima liv
OM INTE, VAD VILL DU ÄNDRA PÅ? familjerelationen, HAHA JAG DÖR
VAD VILL DU JOBBA MED? jag vill inte jobba
HAR DU TRÅKIGT JUST NU? ja varför skulle jag annars göra sånahära test
VAD ÄR DET ROLIGASTE DU GÖR NÄR DU ÄR LEDIG? skrattar
VAD I LIVET ÅNGRAR DU? massor
ÄR DU ELITISTISK? - va?
ÄR DU BORTSKÄMD? lite
ÄR DU TRÖTT? ja lite
#1 / / Per:

Du är min Shakespeare Hanna, mycket välfunnen lista. Elitistisk är du definitivt inte. Maya är elitistisk. Hitler var elitistisk. Jan är inte elitistisk. Jag är inte Elitistisk. Bert Karlsson är elitistisk.

#2 / / Per:

Om du tillexempel är ledare för ett ungdomslag i fotboll och bara tillåter att spelare med stor talang spela i ditt lag så är du elitistisk. Du utesluter altså en stor grupp människor från en viss position. Använd gärna detta när du lägger fram din nästa motion min käre favoritpolitiker