/ Allmänt /

paiiiiiiiin

igår skulle jag, trots mitt nya liv, åka bil från skolan istället för att gå. det visade sig vara ett väldigt dåligt beslut av mig då det kunnat sluta i en tragisk olycka.

jag bullen virra och mackan går mot bilen, som vanligt blir vi yngre för varje steg vi närmar oss bilen, och när vi är 50 meter ifrån bilen är vi 5 år och börjar slåss om framsätet, alla börjar springa, vilket inte var ett så smart drag av mig eftersom att jag dagen till ära har på mig mina uggs, som är så satans halkiga att man knappt kan undgå att halka på grus fan. jag hinner springa kanske tio steg innan jag SWISCH halkar baklänges och landar mitt på höften. jag vill bara gråta och det känns som att jag aldrig känt sån smärta i hela mitt liv (AMPUTERA MITT BEN TACK!!!). jag ligger och flännar ett tag tills jag ställer mig upp. arg, förolämpad, ledsen och skadad sätter jag mig i baksätet och fortsätter flänna till ljudet av mina tre klasskamraters skratt. aj som fan. vet inte vad som var värst, att nästintill slå ihjäl sig, eller mista platsen i framsätet?

på återseénde.





#1 / / Stinkan:

HAHAHAHHAHAHAH det hade jag velat se som fan

#2 / / Petter a.ka Shotgun:

Haha, du kommer ALDRIG få framsätet :D

#3 / / jeeessss:

HAHAHAHAHHA JAG DÖRRRRRRRR! hade nästan gett mitt liv för att få se det!