/ Allmänt /

svar.

Var ligger din snygghet på en skala 1-10?
hoho jag ligger på 5 kanske, vanlig medel tjej

Vad vill du göra de närmaste åren med jobb osv?
jag kommer vara butikschef på vero i skell ett år till sen får vi se vad som händer

Vilka är snyggaste killarna och tjejerna i skell?
snyggaste tjejerna är mina tjejer såklart ♥

Har du börjat dricka vattnet?

nej haha men har som plan att börja dricka det snart

Vad är godast att dricka på fest?
cider är godast men vin är effektivast

Vad använder du för sminkprodukter?
jag använder i stort sett bara make up stores smink

Vilka kläder kommer du att satsa på i höst?
pälsväst och boots

Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
finns ingen speciell kroppsdel jag är mest nöjd med, jag är nöjd med helheten trots att alltid finns grejer man vill ändra på

När kommer du till oss nästa gång?
mammsen jag kommer snart ♥

Om du bara får nämna EN, vem är din allra bästa vän???
frida

Vars är det din kille bor?
jag har ingen kille

hej! jag undrar om soffan fortfarande är till salu? såfall är jag intresserad! :)
soffan är fortfarande till salu, dock har jag förstört den med vanish. det var ju lite dumt av mig kanske

Vad är det för fläckar på soffan?
vanish......... superbra produkt, rekommenderas!!!!!!!!!!!1

Hur mycket rabatt får ni på kläderna på vero?
det får jag inte skriva här

Har du plankat in på krogen nån gång hehe?
japp hehe

Ska du med till egypten ellerrrr?
om du slutar tjata kanske elvira

Är du bra på att suga?
det vet duuuuuuu

Jag vill ha en länk så jag kan få några av dina läsare mihihihihih PUSS kom till mig hanni
SJÄLVKLART SNYGGING

Varför tog det slut mellan dig och din pojkvän?
känslor som svalnade

Varför ser du så sjukt bra ut??????:)
puss

Gillar du nån kille nu?
hohoiheihehe kanske

Har du någonsin varit otrogen/nån varit otrogen mot dig?
nej/nej inte vad jag vet

Skulle du kunna vara kk med nån?

nej jag funkar inte riktigt så

Är du nöjd med din iphone?

jag var nöjd ända tills den gick sönder

#1 / / Anonym:

du glömmde vilka killar som är snyggast :((((( hihi