/ Allmänt /

and im like fuck you anddddddddd fuck her to

jobbbbb idag och imorrn är jag ledig. då ska jag på jakt efter en frisör som kan döda min utväxt på 1,5 dm. sen måste jag även införskaffa någon fin klädsel till vår lilla ferre här på fredag, det kan fan bli svårare än förstnämda. ikväll har jag varit hos patrik och haft tvkväll, idol är ju som vanligt det bästa jag vet. annars så är det ganska bra just nu. godnatt!

#1 / / arne:

den här tror jag skulle passa dig till på fredag, http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35305&productId=267019&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Den har: Vackert fall, draperad halsringning, våder i sidorna som kan knytas fram eller bak.



Beställer du idag kanske du hinner få hem den till helgen. HOPPAS!!!!

#2 / / arn:

& kanske ett halsband till det!!

#3 / / Mamma:

...och ett par marknära skor....synd bara att det inte var öppen tå på dessa då jag tycker att Hanna är exra fin i det.

http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35005&productId=289447&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=