/ Allmänt /

2010 har jag

fått mitt hjärta krossat. druckit mycket vin. flyttat till folkungagatan. fått panik över en flytt eftersom vi förstört för mycket. gråtit mycket. skrattat ännu mer. sålt munsboro maguire, ferlando & munsboro cornetto. solat i massa olika parker. åkt till turkiet med mina tjejer. haft panik eftersom vi inte haft någonstans att bo. blivit kär. barkat. fått en halsböld när jag skulla åka till gotland. jobbat massor på vero moda. lärt känna nya underbara människor. varit i jönköping för första gången. flyttat till hammarby sjöstad. fått ett föl. åkt så mycket swebus som jag aldrig någonsin gjort förr. varit på liseberg med älskling, teden & amanda. åkt karuseller som jag aldrig åkt förr. firat midsommar på väddö. haft världens ballaste stadsfesthelg. åkt bil till skell med patrik. fyllt 21. haft så jävla roligt på jobbet. lärt mig mycket om kärlek. träffat elvira alldeles för lite. bestämt mig för att flytta till skell igen. sagt upp mig på vero moda i kista. haft en sjuk julfest med vero moda. gjort dumma grejer på fyllan. slösat för mycket pengar på onödiga grejer. sett alla hyrfilmer som går att se. köpt mitt första träningskort någonsin. inte tränat något alls. lärt ett helt hotell göra "dagens". haft så jävla ball.

NU AVSLUTAR VI 2010 I SÄLEN OCH SER FRAMEMOT 2011. PUUUUUUUUSSSSSSS!



turkiet


stadsfest med universums bästa girls


midsommar


göteborg med amandis


magenta


en jättebarkad fest HAAHHAHAHA


jönköping


mickey blue eyes och föl


kärlek


regn och vin i somras



sommar


vår första lägenhet i hammarby sjöstad just innan vi lämnade tillbaks nycklarna


några damer i alanya som gör dagens


mina älskade roooomies


nedräkningskalender innan hemlösa