/ Allmänt /

varför jag aldrig mer i mitt liv ska vara nykter en helg



natten mellan fredag och lördag:
porttelefonen ringer. jag öppnar. det är en full denice som har haft "TYP DEN BÄSTA KVÄLLEN I SITT LIIIIIIIIIV" och jag baaara måste komma ut i vardagsrummet så hon får berätta aaaallllllllllllltttt hundra gånger runt runt runt runt.

natten mellan lördag och söndag:
porttelefonen ringer. jag öppnar. det är en full erica som störtar in och skriker "HEEEEEEEJ GUUUUUMMAAAN" och som sen ska ringa sen date och älta med sluddrande babyröst eftersom att hon är fullare än allt.

natten mellan söndag och måndag:
jag bestämmer mig för att absolut inte släppa in någon fylleskalle och säger att erica får stiga upp och göra det. porttelefonen ringer. jag vaknar, erica vaknar absolut inte.  porttelefonen ringer igen. jag stegar upp och öppnar (arg). det är en full anna som "HAR HITTAT MANNEN I SITT LIIIIIIIIIIIV" och jag bara mååååååååååååste höra om vilken king kväll hon haft och vilken gullig kille hon träffaaaat.

likamed: jag ska aldrig vara hemma en helg igen.
#1 / / Denice:

Hahaha

#2 / / Sofy:

det finns alltså en fördel med att vara alkolist,

yes för mig:)

#3 / / Erica:

Hahah älska livet Hanna