/ Allmänt /

on and on

igår var det god mat på viking och det var king hos bella. alla var på g och rumsbordet blev utsatt! självklart tajmade inte riktigt min kamera och batteriet tog slut, men jag lovar att sjutusen andra kameror har tagit kort så jag ska visa eeeeer. station sög som jävla vanligt och jag lär mig aldrig att jag typ alltid har tråkigt där. mina nya skor mördade mig och jag och annahell tog taxi hem halv 1 så vi fick ju iallfall sömn. nån samlade poäng och nån fick med sig souvenir? mkt bra. annars så är jag så sjukt taggad på stockholm OCH VARFÖR VARFÖR VARFÖR valde jag inte en sjuårig linje NÄR JAG LIX VAR PÅ G? satan, 16 bast och dum!

ikväll åker jag och kikar på elvira och ferre som tränar och sen hem till vallen, likamed chill all night long. ingen mer utång MYSKVÄLLAR IS IT. PUSS!