/ Allmänt /

1234

min dag

1. städat hela lägenheten, tog typ 3 timmar, efter att fem tjejer gått loss med typ hela sin garderob och allt som hör till var det ingen lek vill jag lova.

2. jobbat 11.30-16.15, kändes som att klockan aldrig gått saktare i hela mitt liv, men tillslut blev klockan fyra och fysatan så skönt.

3. hängt med robin och gänget på philles båt, vi vadade (?) typ en mil, vi trodde det var lugnt efter att phille sagt att det var ungefär knädjupt. när vi kom fram frågade vi om phille har sina knän på typ magen. jag gissar att det här är det längsta jag kommer bad på hela sommaren, det var jävligt kallt och jävligt blött men vi klarade det.

4. sett mogge kastat av elvira, hon hann sitta på han i kanske en kvarre sen låg och där och tuggade grus, HAHA, jag hoppade upp och tog ett språng på 1.20 jaaaaamen ni vet, inga konstigheter?

nu ska jag och anna fika, vi har börjat vårt nyttiga liv så nu kör vi på coca cola ZERO, tjing!