/ Allmänt /

fläng

den här dagen har varit späckad och det känns som jag inte gjort annat än flängt runt!
det började med en teaterföreställning med skolan
för att sedan gå innan den var färdig, möta upp emma
och möta politiker med ungdomsfullmäktige,
vi kom 2 timmar försent, virrade runt då vi inte hittade,
gled in, och fick vår motion beviljad, fan va nice tänkte vi
och gick vidare för att äta lunch för att sedan springa en
runda på stan för att inte hitta något (som vanligt).
sen hade jag körlektion och tydligen hade körskolan
köpt nya bilar som sög, jag sög, allting sög, ville gråta
och tror inte jag kommer få körkort innan jag fyllt fyrtio.
avslutade körlektionen på jobbet där jag jobbade från
14.30 - 19.30, hjälpte carina att handla och nu sitter jag här
och ska snart trycka i mig ben & jerrys, jomen tjockholmen.