/ Allmänt /

LJUSET ÄR PÅ TD

tja asså jag måste börja med att be om ursäkt eftersom att jag inte kan publicera min årskrönika idag som utlovat, ni vet jag har inte riktigt haft tid att sitta och skriva ÅRSKRÖNIKOR här i åre.

gårkvällen var fan king och det barkade faktiskt inte (!!!!!!!!!) så jävla mkt. ikväll däremot ska vi skåla in det nya året fulla som fan och först ska vi ut och äta på en restaurang vi hittat på google och som vi inte har nån aning om vad det är för nåt. blir garanterat inget annat KING KING KING KING .

i morse när jag och anna skulle åka till systemet så stog vår bil och larmade helt galet och vi fattade noll komma noll och stog där som två dumma jävla blondiner, vi fattade inte hur man fick av larmet och vi fattade inte varför det var på eftersom att hela bilen var helt jävla totalstendöd och hade slut på batteri. det var king och vi fick stå ute i snöstorm och minus 1362934639846 grader och försöka fixa det. vi lyckades inte men någon annan gjorde det GLADA I HÅGEN mot åre C.

SATAN ASSÅ NU KÖR VI, IN MED DET NYA UT MED DET GAMLA. HEJDÅ 2008 HEJ 2009, SMACK BA. herra
#1 / / idaaaaaa:

nu kör vi :)

#2 / / aa:

#3 / / adde:

vilken tur att "någon annan" fixade det!