/ Allmänt /

love

Nästa gång jag kommer in i en affär ska jag börja med att riva runt bland alla schampon så dom ligger huller om buller. Sen ska jag lämna mitt reklamblad, eller nej, mina fem reklamblad som jag tagit vid ingången utspridda i butiken. Sen ska jag spilla ut en Dove flaska och bara lämna den och när jag redan är igång så tror jag att jag spiller ut en mjukmedelsflaska också, varför inte lixom? Sen går jag och river runt lite bland mattorna och bara lämnar dom på fel bord, och jag rullar absolut inte ihop dom igen efter att jag rullat ut dom, aldrig i livet! När jag sen går runt och tittar på grejer så stökar jag till lite och ställer varor på fler plats osv.

När jag sen kommer till kassan så lägger jag allt i en hög på bandet (gärna med streckkoden fel väg) så det blir ännu krångligare för kassörskan att slå in varorna. När jag ska betala så använder jag mig av två alternativ: 1) Jag häller ut hela min växel på bandet och säger att jag vill bli av med lite mynt, detta gör jag gärna om det är sju mil kö bakom mig, sen ber jag kassörskan räkna mynten som mest betsår av 50öringar. 2) Jag betalar med kort. Jag vänder kortet fel väg fast det tydligt står att magnetremsan ska vara utåt. Sen förstår jag inte vart man ska trycka fast det står små lappar vart man ska trycka, jag trycker även in fel kod några gånger så jag får börja om 70 gånger, allt för att det ska ta tid.

När sedan köpet är avslutat ber jag att få kvittot och studerar varenda vara till punkt och pricka. Sen gnäller jag över att kassörskan slagit in fel pris, jag säger att "det stog faktiskt 149 på skylten, INTE 159", jag ber att någon ska följa mig och kolla på priset för att bevisa att det såklart är JAG som har rätt, ABSOLUT inte kassan. Sen har jag ändå alltid fel eftersom att kunder som handlar inte kan läsa.

jag hatar kunder.
#1 / / Annika:

hahaha du så är det verkligen!!!
man blir så himmla trött på dom!!!!
det e som om när folk kommer in i en butik så blir dom plötsligt djur som bökar omkring