/ Allmänt /

varför är listor så roliga?

Vad heter du? hanna
I mellannamn ? helmi linnea
Vart bor du? SKELL
Trivs du där? beror på.
Brukar du läsa horoskop? ye
Har du körkort? soon baby soon
Äger du några converseskor? icke det
Favoritdjur? ponii
Vad spenderar du dina pengar på? på de jag vill ha.
Senaste konserten? minns ejjjjj
Festar du mycket? nerrååå
Sprit, cider, vin eller öl? cider mohoo
Brukar du bli för full? det händer, jo
Antal kuddar i sängen? 2
Kan du baka bullar? naaaaah
Har du varit med i scouterna? jepp, 1 gång var jag där sen vare BYE
Bläck eller blyerts? bläck
Mc donald's eller burger king? frasses vafan
Är du allergiskt mot något? nonono
Äger du ett busskort? juppppp
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? den röda
Hur ser du ut idag? jamen som vanligt
Har du haft sex idag? ehhh.
Nästa mål i ditt liv? skaffa körkort kanske
Vad såg du senast på tv? mtv
Hur svarar du i mobilen? hej, eller hej det är hanna 
Vem ringde du senast? mamiiii tror jag
Vad sa den du ringde? att hon skulle komma snart
Antal timmar sömn inatt? cirka 7 
Brukar du snusa? neschhhhhh fy
Vad innehåller din favoritnattmacka? skinka utan kant

HAR DU NÅGONSIN...

Bråkat med ditt husdjur: ja!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nix.

STUFF...
Är du ensam nu: lite halft kankse
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: de flesta dåliga låtar.
Vill du gifta dig: jag har nog några år kvar att fundera
Vill du ha barn: vissa dagar vill jag det

FAVORIT...
Rum i huset: kanske mitt eget
Typ av musik: nästan allt funkar
Månad: juni
Sten : HAHA ingen

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: noppppp inget sånt
Köpt någonting: en macka nyss
Varit sjuk: iiiiiiiii huvett
Sjungit: säääkdrt
Sagt "Jag Älskar Dig": nope
Velat säga till några att du älskar dem: hmm, nee.
Träffat nån ny person: ne
Saknat någon: typ
Kramat någon: haha ne ingen


SENASTE...
Låt du hörde: jenny dont be hasty
Film du såg: nått shitttt på geografin
Drink du köpte: 17 17 17 17 17
Sak du stal: en penna i en datasal
Mat du åt: pizzaaaaa
Gången du åt en 7-Eleven korv: HAHA i skellefteå HAHAHAHAH

FÖRSTA....
Första bästa kompis: tova
Första inhandlade skiva: säkert typ hanson eller nåt sånt
Första förälskelse: hahahahhaha vill inte minnas
Första begravning: ingen
Första piercing/tatuering: i öronen då jag var 6  år
Första fiende: haha, minns inte?

SENASTE....
Senaste människa du slog: elvira MOAHha
Senaste stora bussresa: till sthlm i sexan
Senaste dusch: i morse
Senaste irritation: elvira
Senaste glass: en magnum
Senaste skjortan du haft på dig: i lördags