/ Allmänt /

love it

igår bestod inte av något annat än stress stress stress. eftersom att jag så snällt tog på mig jobb förstördes mina kvällsplaner genom bara en liten mening som löd: JA jag kan jobba. Jaha, när vi stängde klockan 19.00 bokstavligen slängde jag ut våra kunder, "nejmen för all del känn er inte utkastade" NEJJNEJNEJNEJ bara draa för jag ska suuuuupppa!!!!!!!! Sen räknade jag kassan snabbast i världen och löpte fan ut till bilen där lisaka väntade. Jag gjorde mig i ordning på ca 40 min (REKORD), blev fulast i världen men orkade inte bry mig. Vi shottade hejvilt och halsade sen en cider påvägen till balzac, där träffade vi resten av packet och festade all night long. klockan 3 slängde vi upp dörren till mitt hus och väckte säkerligen varenda en i huset, vi gjorde världens godaste varma mackor, drack oboy och tände ljus, vi skrattade högst i världen och aldrig har vi haft så kul. vi smög förbi mamma och janne men lyckades ändå väcka dom (igen) då vi var sämst i världen på att smyga, vi ringde och väckte min lillasyster och hennes pojkvän, vi spelade hög musik i mitt rum och fnittrade i telefonen, vi skrev meddelanden till mamma på vår griffeltavla, vi matade hunden och slängde skor och kläder överallt, när vi vaknade i morse mådde vi bättre än vi någonsin gjort och tur var väl det för nu väntar en till kväll mednya möjligheter och galna upptåg, PUUSSSSSSS
#1 / / F:

du hörde